maandag 18 maart 2013

Crea Bea

Kunsten,

Iedereen is heel creatief en heeft hobby's, en ik heb eens nagedacht... Ik heb ook een hobby.
Alleen voor ik hem op mijn werk uit, dan kan ik 's avonds tenminste niks doen.. haha

Vandaag heb ik het podium geverfd (waar we de mini disco's op houden),
in de zwarte verf, daarna de randen versierd met gouden muzieknoten, en afgewerkt met glitterverf. Het ziet er echt fantastisch uit voor de disco's, morgen nog een laagje lak eroverheen, en dan maak ik een foto.

Morgen heb ik een Duitse groep op het werk, 
jaren geleden dat ik de outdoor in het Duits heb gedaan, dat wordt weer hilarisch.
Boogschieten, klimmen, buks & pistool schieten en het ondergronds labyrint. Guten Tag und Tschuss! 

Van de winter heb ik de bowlingbanen geverfd met mijn collega's, wel naar mijn ontwerp. Nu kunnen we eindelijk officieel Disco Bowlen! 



Ook hebben we een mascotte op het park, deze moest er natuurlijk ook in verwerkt worden. Ik heb eerst een tekening gemaakt, en daarna het op de wand getekend en toen geverfd. En zie het resultaat... 


  


Binnenkort meer creaties van mij..
Nu mijn cadeautjes afmaken voor mijn vriendinnetjes!  

1 opmerking:

  1. Oh wow je maakt wel hele mooie dingen. En zodra je hier in blogland nog meer gaat rondneuzen en anderen gaat volgen krijg je vanzelf bendes inspiratie en ben je straks ook thuis heel creatief. Wacht maar eens af, wij steken je wel aan hoor ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen